mspshoopan

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Första O.O

Av Sabina Blob blobb - 23 februari 2013 16:09

Tja! Detta är min egna blogg men jag har även en blogg jag delar med Carro.p från msp! Den heter   :     ShoopanCarro.bloggplatsen.se       . Kolla den gärna! På msp heter jag Shoopan & jag kanske inte kan adda fler vänner men jag tar gärna emot presenter autos eller speciella hälsningar!    . Jag kommer lägga ut lite bilder & videos då & då! //Shoopan          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina Blob blobb - 13 mars 2013 09:45

Hej jag vet att jag inte bloggat på ett rätt bra tag!    Men jag har inte haft tid för det ! Vet inte om jag kommer förtsätta blogga men jag ska nog försöka blogga lite då & då iallafall    Men det beror ju på ifall jag har några läsare , Det är ju l...

Av Sabina Blob blobb - 26 februari 2013 14:58


JAG ÄLSKAR HAMSTRAR!  Men mest guldhamstrar för dvärgisar är så små men söta     . Min hamster vill komma ut rätt ofta.. Syns det?    Hon heter Omnom     & det är för att hon är en riktig matgris    ...

Av Sabina Blob blobb - 25 februari 2013 18:28

       ,  Kul att blogga    Inget att göra typ .. Som vanligt    .. Aja! kolla mina 60kf's på msp snälla!              Hejdå! ''För denna gång'' //Shoopan     ...

Av Sabina Blob blobb - 24 februari 2013 20:30


Jag fick en jätte söt nalle av mig BFF på alla hjärtans dag!    Msp namn Monsterpink ! //Shoopan       ...

Av Sabina Blob blobb - 24 februari 2013 20:08

Tja! Jag hade 2 val för veckans moviestar fast jag visste inte vilken jag skulle ta så jag valde 2 stycken & dem heter : Monsterpink & Sweetie_24      Grattis för ni blev veckans moviestar! Man måste vara snäll för att bli det och ni lyckades!       ...

 

Presentation


Tjena tjena! Wazzup? xD

Fråga mig något. Jag svarar! (:

2 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards