mspshoopan

Alla inlägg under mars 2013

Av Sabina Blob blobb - 13 mars 2013 09:45

Hej jag vet att jag inte bloggat på ett rätt bra tag!    Men jag har inte haft tid för det ! Vet inte om jag kommer förtsätta blogga men jag ska nog försöka blogga lite då & då iallafall    Men det beror ju på ifall jag har några läsare , Det är ju lite onödigt ifall jag skriver massa inlägg & ingen läser .. Eller det är väl onödigt? Aja! Jag kan ju berätta om min dag typ nue!     Jag har varit magsjuk i 2 dagar nue!    Jag har haft väldigt ont i magen så att jag legat & gråtit ''Skriver man gråtit eller vad ska man skriva?''  jag har spytt väldigt mycket    . Okej .. Det  kanske inte var så viktigt att berätta om just detta men skit i det     På msp är jag inne typ varje dag , Det beror ju på om jag är sjuk eller ej men om jag är sjuk så kan jag vara inne lite ''typ'' Aja .. //Shoopan 

Tidigare månad - Senare månad

 

Presentation


Tjena tjena! Wazzup? xD

Fråga mig något. Jag svarar! (:

2 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards